سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت فروشگاه اینترنتی

ساخت فروشگاه اینترنتی

ساخت فروشگاه اینترنتی

2 ساخت فروشگاه اینترنتی : کنترل جریان نقدی شما … 239

 

خواهرم یک راهبه بو ساخت فروشگاه اینترنتی دایی است. مسیر او حمایت از دالایی‌لاما می‌باشد، مسیری که هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند. با این حال، با این که کمی درآمد دارد، این به آن معنا نیست که او باید یک راهبه بی‌نوا باشد. او صاحب ملک اجاره‌ای خود و سرمایه‌گذاری در طلا و نقره است. قدرت روحی او و ذهن تحصیلکرده او به او این امکان را می‌دهد که بدون گرفتن سوگند فقر، مسیر زندگی اش را دنبال کند.

از بسیاری جهات، آن چیز خوبی بود که در مدرس ساخت فروشگاه اینترنتی ه به من برچسب خورده بودند. اگرچه از لحاظ احساسی دردناک بود، این درد به من اجازه داد مسیر زندگی ام را به عنوان معلم پیدا کنم. و مانند خواهرم، زن روحانی، فقط به این خاطر که من یک معلم هستم، به این معنا نیست که من باید یک معلم فقیر باشم.

تکرار آن چیست؟ هان گفت: " مسیر ما هدف است. " ساخت فروشگاه اینترنتی 

xxvii ساخت فروشگاه اینترنتی 

مقدمه چه چیزی در حال حاضر ساخت فروشگاه اینترنتی شما را در بر می‌گیرد؟

Th e یک روش برای دسته‌بندی افراد است. ساخت فروشگاه اینترنتی 

براساس اینکه پولشان از کجا تامین می‌شود. ساخت فروشگاه اینترنتی 

آیا شما آزاد هستید؟ اگر زندگی شما به یک چنگال مالی در راه رسیده ب ساخت فروشگاه اینترنتی اشد، ربع ربع بابا برای شما نوشته شده‌است. اگر می‌خواهید کنترل آنچه که امروز انجام می‌دهید را به دست بگیرید تا سرنوشت مالی خود را تغییر دهید، این کتاب به شما کمک می‌کند مسیر خود را نمودار کنید.

این یک ربع cashflow است. این حروف در هر ربع نشان می‌دهند:

E برای کارمندان

S برای کسب‌وکار کوچک یا خود اشتغال

ب برای کسب و کاره‌ای بزرگ

برای سرمایه‌گذار

هر یک از ما در حداقل یکی از چهار بخش (ربع) ربع ربع ساعت ساکن است. جایی که در آن پول نقد مان از کجا می‌آید تعیین می‌شود. بسیاری از ما کارمندانی هستیم که به حقوق تکیه می‌کنند، در حالی که دیگران به خود اشتغال دارند. کارمندان و افراد به کار گرفته‌شده در سمت چپ ربع cashflow قرار دارند. طرف راست برای افرادی است که پول نقد خود را از کسب و کارها یا سرمایه‌گذاری‌های خود دریافت می‌کنند.

ربع e یک روش آسان برای دسته‌بندی کردن افراد براساس جایی است که پولشان از کجا می‌آید. هر ربع در ربع cashflow منحصر به فرد است و افراد درون هر کدام ویژگی‌های مشترکی دارند. این ربع به شما نشان خواهد داد که کجا هستید و به شما کمک می‌کند مسیری را انتخاب کنید که در آن شما می‌خواهید در آینده باشید چون شما مسیر خود را برای رسیدن به آزادی مالی انتخاب می‌کنید. با اینکه در هر چهار ربع ساعت آزادی مالی را میتوان‌ یافت، مهارت‌های یک B و یا من به شما در ساخت فروشگاه اینترنتی رسیدن به اهداف مالی تان سریع‌تر کمک خواهند کرد. برای اینکه موفق شوید موفق شوید، باید از امنیت مالی آن‌ها در دوران بازنشستگی اطمینان حاصل کنید.

چه چیزی می‌خواهید باشید وقتی بزرگ شوید؟ ساخت فروشگاه اینترنتی 

این کتاب از خیلی جهات، قسمتی از کتاب من است، بابا بابای بیچاره. برای ساخت فروشگاه اینترنتی کسانی که ممکن است کتاب‌های Rich را بخوانند، پدر بیچاره، این مربوط به درس‌های متفاوت من است که پدرم در مورد پول و انتخاب‌های زندگیم به من یاد داد. یکی از آن‌ها پدر واقعی من بود و دیگری پدر بهترین دوستم بود. یکی از آن‌ها فارغ‌التحصیل شده بود و دیگری از دبیرستان اخراج شده بود. یکی فقیر بود و دیگری ثروتمند بود.

ساخت فروشگاه اینترنتی

نصیحت ضعیف بابا ساخت فروشگاه اینترنتی 

بزرگ، اما فقیر، همیشه می‌گفت: " به مدرسه بروی ساخت فروشگاه اینترنتی د، نمرات خوبی بگیرید، و یک شغل امن ایمن را پیدا کنید. " او یک مسیر زندگی را توصیه کرد که به این شکل بود:

مدرسه ساخت فروشگاه اینترنتی 

پدر بیچاره توصیه کرد که من یا یک متخصص حقوق E، کارمند، یا یک فرد حرفه‌ای به کار گرفته‌شده، مثل یک پزشک متخصص، وکیل و یا حسابدار شدم. پدر بیچاره‌ام خیلی نگران چک حقوقی، مزایا و امنیت شغلی بود. به این دلیل است که او یک دولت پردرآمد و رئیس آموزش دولت هاوایی است.

توصیه ریچ Dad

uneducated، اما rich، نصایح مختلفی به خرج می‌داد ساخت فروشگاه اینترنتی . او گفت: " به مدرسه بروید، تحصیل کنید، کسب و کارها را بسازید، و یک سرمایه‌گذار موفق شوید. "

مدرسه ساخت فروشگاه اینترنتی 

این کتاب در مورد فرآیند ذهنی، عاط ساخت فروشگاه اینترنتی فی و آموزشی است که من به پیروی از توصیه پدر rich از آن گذشتم.

این کتاب برای کیه؟ ساخت فروشگاه اینترنتی 

این کتاب برای افرادی نوشته می‌شود که برای تغییر ربع آماده هستند، به خصوص برای افرادی که در دسته‌های E و S حضور دارند و در فکر رفتن به گروه B یا من هستند. این کتاب برای افرادی است که آماده حرکت فراتر از امنیت شغلی و شروع به رسیدن به امنیت مالی هستند. این یک مسیر زندگی آسان نیست، اما جایزه در پایان راه، یعنی آزادی مالی، ارزش سفر را دارد.

زمانی که 12 ساله بودم، پدر ثروتمند یک داستان ساده به من گفت که مرا به ثروت عظیم و آزادی مالی هدایت کرد. روش او برای توضیح the بین سمت چپ ربع cashflow، ربع E و S و طرف راست، یا طرف راست، و یا B و من بود. داستان از این قرار است:

" روزگاری این روستای کوچک جالب بود. زندگی فقط برای یک مشکل بود. روستای Th هیچ آبی نداشت مگر این که باران ببارد. برای حل این مشکل یک‌بار و برای همه، ریش سفیدان ده از پیمانکاران خواستند که به طور روزانه پیشنهاد تحویل آب به این روستا را بدهند. دو نفر داوطلب شدند تا این کار را انجام دهند و بزرگان به هر دوی آن‌ها قرارداد بستند. آن‌ها احساس می‌کردند که رقابت کمی قیمت‌ها را پایین نگه می‌دارد و تامین پشتیبان آب را تضمین می‌کند.

اد، اولین کسی که قرارداد را برنده شد، فوراً دوید، دو سطل فولاد گالوانیزه خرید و شروع به دویدن به سمت دریاچه کرد که یک مایل دورتر بود. او بلافاصله شروع به ساختن پول کرد، چون صبح به سختی کار می‌کرد و آب دریاچه را با دو سطل خودش حمل می‌کرد. او آن‌ها را به مخزن بزرگ که دهکده ساخته بود خالی می‌کرد. هر روز صبح می‌بایست از خواب بیدار می‌شد تا مطمئن شود که آب کافی برای مردم وجود دارد. کار سختی بود، اما خیلی خوشحال بود که پول‌دار شود و یکی از دو قرارداد انحصاری برای این کار داشته باشد.

 "بیل" برای مدتی ناپدید شد. ماه‌ها بود که او را ندیده بود، که اد را خوشحال می‌کرد، چون رقیبی نداشت.

بیل به جای خریدن دو سطل برای رقابت با اد، یک برنامه کاری نوشت، یک شرکت را تاسیس کرد، چهار سرمایه‌گذار پیدا کرد، یک رئیس‌جمهور برای انجام کار استخدام کرد و شش ماه بعد با یک خدمه ساخت‌وساز بازگشت. در عرض یک سال، تیم او یک خط لوله فولادی ضد زنگ بزرگ ساخت که این روستا را به دریاچه متصل کرد.

" (بیل) در مراسم افتتاحیه گراند جشن اعلام کرد که آب او تمیزتر از آب اد است. بیل می‌دانست که روستائیان از فقدان تمیزی آب شکایت کرده‌اند. بیل همچنین اعلام کرد که می‌تواند روزانه 24 ساعت در روز با آب روستا را تامین کند. اد تنها می‌توانست در روزه‌ای هفته آب را تحویل دهد، چون نمی‌خواست در اواخر هفته کار کند. (بیل) اعلام کرد که او 75 درصد کم‌تر از اد برای این کیفیت بالاتر، آب بیشتر - قابل‌اعتماد هزینه خواهد کرد. روستاییان هورا کشیدند و فوراً به سمت شیر آب در انتهای خط لوله (بیل) دویدند.

برای رقابت، اد فوراً نرخ خود را با 75 درصد کاهش داد، دو سطل دیگر خرید و به buckets اضافه کرد و هر سفر 4 سطل را تعمیر کرد. برای ارائه خدمات بهتر، او دو پسرش را استخدام کرد تا در شیفت شب و تعطیلات آخر هفته دست به او بزنند. وقتی پسرانش به کالج رفتند، به آن‌ها گفت:

" عجله کن زیرا روزی این کار به شما تعلق ساخت فروشگاه اینترنتی خواهد داشت. "

او گفت: " به دلایلی، دو پسرش هرگز برنگشته اند. سرانجام، اد کارمن ساخت فروشگاه اینترنتی دان و مشکلات اتحادیه را داشت. این اتحادیه خواستار دستمزدهای بالاتر و سود بهتر شد و اعضای آن را تنها در یک زمان تنها یک سطل را نگه داشت.

" در عین حال، بیل تشخیص داد که اگر این روستا به آب نیاز دارد، سایر روستاها نیز باید به آب نیاز ساخت فروشگاه اینترنتی داشته باشند. او برنامه کاری خود را بازنویسی کرد و رفت تا سرعت بالا، حجم بالا، هزینه پایین، سیستم تحویل آب تمیز را به روستاها در سراسر جهان بفروشد. او فقط یک پنی در هر سطل آب تحویل می‌دهد، اما هر روز میلیاردها سطل آب را تحویل می‌دهد. چه او کار کند و چه نباشد، میلیاردها نفر از مردم میلیاردها سطل آب مصرف می‌کنند و همه این پول در حساب بانکی او می‌ریزد. بیل یک خط لوله برای تحویل پول به خودش و همچنین آ ساخت فروشگاه اینترنتی ب به روستاها توسعه داد.

بیل همیشه با خوشحالی زندگی می‌کرد. اد برای بقیه عمرش سخت کار می‌کرد و بعد از آن مشکلات مالی داشت. [Th]. ساخت فروشگاه اینترنتی 

در داستان بیل و اد سال‌ها مرا راهنمایی کرده‌است. این به من در فرآیند تصمیم‌گیری در زندگی کمک کرده‌است. اغلب از خودم می‌پرسم: ساخت فروشگاه اینترنتی 

 "آیا من در حال ساخت یک خط لوله و یا تعمیر سطل هستم؟ " ساخت فروشگاه اینترنتی 

 "آیا من سخت کار می‌کنم، یا با هوش هستم؟ " ساخت فروشگاه اینترنتی 

و پاسخ به این سوالات من را آزاد کرده‌است. این کتاب در مورد آن است. در مورد آن چیزی است که برای تبدیل شدن به B و یک من لازم است. این برای افرادی است که از حمل buckets خسته شده‌اند و آماده هستند تا خطوط لوله برای پول نقد به fl در جیب آن‌ها بسازند.

این کتاب به عناصر نادر خاکی تقسیم شده‌است.

بخش اول این کتاب بر روی تفاوت‌های بارز بین افراد در چهار ربع تمرکز دارد. این نشان می‌دهد که چرا بعضی افراد به یک ربع دیگر جذب می‌شوند و اغلب بدون درک آن در آنجا گیر می‌افتند. این کار به شما کمک خواهد کرد تا مشخص کنید که در کدام ربع هستید و می‌خواهید در چند سال کجا باشید.

بخش دوم این کتاب در مورد تغییر شخصی است. بیشتر در مورد اینکه چه کسی باید باشید، به جای آن چه باید انجام دهید.

بخش سوم این کتاب چگونگی یافتن موفقیت در سمت راست ربع cashflow را توضیح می‌دهد. من بیشتر رازهای پدر my را در مورد مهارت‌هایی که برای موفق شدن B و من لازم است، به اشتراک خواهم گذاشت. این به شما کمک می‌کند مسیر خود را انتخاب کنید تا به آزادی مالی برسید.

من همچنان بر اهمیت of مالی تاکید می‌کنم. اگر می‌خواهید در سمت راست عمل کنید، طرف B - و من - ربع، شما باید باهوش‌تر از این باشید که انتخاب کنید در سمت چپ بمانید. برای اینکه B یا من باشید، شما باید بتوانید جهت جریان پول نقد خود را کنترل کنید.

این کتاب برای افرادی نوشته شده‌است که آماده ایجاد تغییراتی در زندگی خود هستند تا فراتر از امنیت شغلی حرکت کنند و خطوط لوله خود را بسازند تا به آزادی مالی برسند.

ما در عصر اطلاعات هستیم که به افراد فرصت بیشتری برای کسب پاداش مالی بیشتر از قبل می‌دهد. افراد با مهارت‌های گروه B و من قادر به شناسایی و تصرف این فرصت‌ها خواهند بود. برای موفق بودن در عصر اطلاعات، فرد از هر چهار ربع به اطلاعات نیاز دارد. متاسفانه، مدارس ما هنوز در عصر صنعتی هستند و هنوز دانش آموزان را برای تنها سمت چپ آماده می‌کنند.

CASHFLOW Quadrant.

اگر به دنبال پاسخ‌های جدید هستید که در عصر اطلاعات به جلو پیش بروید، این کتاب برای شماست. تمام پاسخ‌های بالا را ندارد، اما بینش عمیق شخصی و راهنما را که از طرف E و S به طرف B و من به دست آوردم، به اشتراک می‌گذارد.

 

محیط من … ساخت فروشگاه اینترنتی 

من بیش‌ترین زمان را با آن‌ها سپری می‌ ساخت فروشگاه اینترنتی کنم:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ساخت فروشگاه اینترنتی _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ساخت فروشگاه اینترنتی _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ساخت فروشگاه اینترنتی _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ساخت فروشگاه اینترنتی _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ساخت فروشگاه اینترنتی _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

یادداشت:

یادداشت:

یادداشت:

یادداشت:

یادداشت:

یادداشت: ساخت فروشگاه اینترنتی