سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی

 آموزش زبان انگلیسی 

صفحه 65 53 در سخنرانی و نوشتنگوینده به طور معمول از کلمات بیشتری نسبت به نویسنده استفاده می‌کند. برای مثال، تام چند کلمه تکرار می‌کند.یه قرار ملاقات داشتم … یکی دیگه هم داشتم … یکی دیگهدر نوشتن، ممکن است معنای آن را بیان کنیم.من در ساعت نه از ساعت، ده دوازده و نیم و ربع از چهار قرار ملاقات آموزش زبان انگلیسی  داشتم.تام از بنده‌ای جداگانه استفاده می‌کند و این به او زمان بیشتری می‌دهد تا جزئیات آنچه می‌گوید را به یاد بیاورد. این کار همچنین باعث می‌شود که شنوندگان این اطلاعات را دریافت کنند چون همه چیز بلافاصله حاصل نمی‌شود. در نوشتن، اطلاعات بیشت آموزش زبان انگلیسی ر می‌تواند در کلمات کمتری باشد.در گفتار، معمولاً تعدادی از بندها و یکی پس از دیگری وجود دارد.پس من باید … و ما … و ما … و ما … این کار کم‌تر از حد معمول است.لغات و عبارات مورد استفاده تنها یا بیشتر در زبان انگلیسی صحبت می‌شوند.برای مثال، واژه خ آموزش زبان انگلیسی وب اغلب در ابتدای یک بند می‌آید.. خب، کاملاً مطمئن نیستم (با تردید قبل از جواب دادن)خوب، این شوخی نبود! (ابراز احساسات)خوب، فکر می‌کنم برای امروز به اندازه کافی کار کرده‌ام. (تغییر موضوع)بیان مبهمی از گفتار وجود دارد تا نوشتاری. برای مثال، یک آموزش زبان انگلیسی  گوینده از شما به هنگام عدم اطمینان از بهترین روش برای بیان چیزی استفاده می‌کند.برای یک قرار ملاقات دیر شده بود و من هم یک کم بی‌تاب بودم.زمانی که یک کلمه ممکن است دقیقاً مناسب نباشد، نوعی از آن استفاده می‌شود.یک نوع نشستن آموزش زبان انگلیسی  در کالج وجود داشت. برخی از دانشجویان برای اعتراض به چیزی در آنجا ملاقات کردند.روبان صورتی رنگی در این قسمت وجود دارد.عبارت یا یه همچین چیزی معنی بیشتری میده. تو دانشگاه یه چیزی بود یا یه چیزی تو دانشگاه تو مستی یا همچین چیزی؟در  آموزش زبان انگلیسی صحبت غیر رسمی می‌توانیم از چیز یا چیز به جای یک کلمه دقیق‌تر استفاده کنیم.(از یک مخلوط‌کن مواد غذایی) این کار درست کار نمی‌کند. (چمدان تان را در طبقه بالا قرار دهید.گوینده گاهی می‌ایستد و چیزهای درست را تصحیح می‌کند.بنابراین در حدود ساعتر ده و ده و بیست و پنج و بیست و پنج دقیقه در پارک گرین، در پارک گرین توقف کردم.در حدود ساعت ده و نیم، منظورم بیست و پنج دقیقه است.سخنگو همچنین می‌تواند توقف کرده و چیزی را توضیح دهد که از دست رفته‌است. بنابراین با دقت آن را برنامه‌ریزی ر آموزش زبان انگلیسی کردم که قرار بود در حدود ساعت پنج و نیم از اینجا بروم - این در، ا، این در مرکز لندن بود.

 آموزش زبان انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی

7 SPOKEN انگلیسی و نوشته شده در صفحه 662 در اینجا یک نمونه از زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی  نوشته شده‌است.cyclingافزایش قیمت بنزین و افزایش تراکم ترافیک در شهرها باعث شده‌است که دوچرخه برخی از محبوبیت خود را از دست بدهد. دوچرخه‌سواری سالم، عملی و برای بسیاری از مردم یک تفریح محبوب است.(از آموزش زبان انگلیسی  H. Turner A - Z)این نوعی از سبک نوشتاری نوشتاری است. یک نسخه شفاهی متفاوت خواهد بود." خوب، هزینه بنزین بالا می‌رود، و این روزها ترافیک خیلی زیادی در شهرها وجود دارد، اینطور نیست؟ و پس از مدتی دوچرخه تبدیل به محبوبیت بیشتری شد آموزش زبان انگلیسی در حالی که افراد زیادی از آن‌ها استفاده نمی‌کردند. من فکر می‌کنم دوچرخه‌سواری برای شما خوب است،عملی است و بسیاری از مردم از آن لذت می‌برند. …یک تفاوت مهم این است که یک نویسنده اغلب یک عبارت اسمی را بیان می‌کند که یک گوینده در یک آموزش زبان انگلیسی  بند بیان می‌کند.به زبان آلمانیهزینه فزاینده بنزین در حال افزایش است و مردم بسیاری از آن لذت می‌برند.54 استرس و لحن1 استرسدر کلام، برخی از کلمات استرس بیشتری نسبت به دیگران دارند؛ آن‌ها با نیروی بیشتر صحبت می‌کنند.هفته دی گه می will.آن‌ها  آموزش زبان انگلیسی یک مرکز خرید "e" ساختند.این استرس معمولاً بر روی آیتم‌های واژگانی، اسم‌ها، افعال، صفات و قیدها، مثلاً هفته، ساخته‌شده، بسیار عظیم قرار می‌گیرد. این کار معمولاً "دستوری" نیستکلمات، به عنوان مثال، من.اگر این کلمه دو یا چند هجای داشته باشدر، باز هم فقط یک هجای تاکید شده وجود دارد، به عنوان مثال: normous.یادداشتما می‌توانیم یک کلمه استرس اضافی برای تاکید بر آن به دست آوریم. آن‌ها در 51 (1) یک مرکز خرید بسیار بزرگ ساختند.2 intonationسیلاب‌های بهاری شروع می‌شد یا بالا م آموزش زبان انگلیسی ی‌آمد.صدا می‌تواند بر روی یک هجای استرس زا بالا یا پایین بیاید. بزرگ‌ترین حرکت صدا معمولاً در یک کلمه نزدیک به پایان این بند است.هفته دیگه میبینمتآن‌ها یک مرکز خرید بزرگ جدید را ساخته‌اند. ما کی وقت داریم؟در اینجا صدا در هفته کاهش می‌یابد و زم آموزش زبان انگلیسی ان خرید و افزایش می‌یابد.

 آموزش زبان انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی

صفحه استرس و لحنبزرگ‌ترین افت یا ترقی بر روی اطلاعات جدید و مهم است. کدام یک از لغات مهم است به این زمینه بستگی دارد.آدم‌های اطراف اینجا خیلی خوب هستند. همسایگان ما فقط یک کاروان تازه خریده بودند. اگر می‌خواهید در مورد caravans چیزی بدانید، از همسایه‌ها بپرسید. اونا فقط یک کاروان خریدن.من یه نفر رو می‌شناسم که یه کاروان داره همسایه هامون یکی رو خریدنب) در بیانیه‌ها و سوالاتاین دو جمله به جز لحن این دو جمله یک‌سان است.هفته دیگه میبینمتهفته آینده شما را خواه آموزش زبان انگلیسی م دید؟لحنی که نشان می‌دهد جمله اول یک جمله است و دومی بله / خیر. لحنی که در حال فرو افتادن است در یک جمله نرمال است. و با صدای بلند گفت:به این معنی است که گوینده مطمئن نیست که آیا چیزی درست است یا نه.پاسخ بله / خیر، سوال پرسی آموزش زبان انگلیسی دن در مورد اطلاعات معمولاً یک لحن رو به بالا دارد. اما یک سوال چوبی معمولاً کاهش لحن دارد، زیرا این سوال در مورد اینکه آیا چیزی درست یا غلط است، نیست.بله، هفته بعد می بینمتون؟ کبریت کی می‌فروشی؟ کی قراره ببینمت؟ به چه قیمتی؟سقوط بر ر آموزش زبان انگلیسی وی یک بله / هیچ سوالی ناگهانی و بی صبر به نظر می‌رسد.آماده‌ای؟ زود باش، عجله کنیک صعود بر سر یک سوال (wh) به نظر آزمایشی می‌رسد.چیکار می‌کنی؟. خواهش می‌کنم بهم بگودرخواست‌ها، پیشنهادها، پیشنهادها، و غیره به شکل ayes / ب آموزش زبان انگلیسی دون سوال اغلب دارای یک لحن سقوط هستند.میشه به من نمک بدی لطفا؟ می‌تونی منتظر ما بمونی؟معنی یک برچسب به لحن آن بستگی دارد. 34 (3)هفته آینده اینجا خواهی بود، من نیستم؟ (به طور نسبتاً مطمئن) هفته آینده در اینجا خواهید بود، کی ش آموزش زبان انگلیسی ما را نخواهد دید؟ (با اطمینان کم‌تر) سی و یک تن را در اظهارات خود افزایش دهیدیک لحن رو به افزایش نشان می‌دهد که چیزی ناقص است. این افزایش به اندازه in / خیر بزرگ نیست.[k] امیدوارم. (من هفته آینده اینجا خواهم بود). (این کاملاً اشتباه است.)اگر ش آموزش زبان انگلیسی ما آماده باشید. (ما می‌توانیم برویم)حتی در یک جمله کامل، می‌توانیم از یک لحن رو به بالا استفاده کنیم.راه درازی برای راه رفتن است. من لباس جدید شما را دوست دارم.معنی این است که مکالمه ناقص است. گوینده انتظار پاس آموزش زبان انگلیسی خ را دارد.راه درازی برای راه رفتن است. (فکر می‌کنید ما باید با ماشین برویم؟)راه درازی است. (من راه نخواهم رفت، و آن نهایی است).لحن رو به افزایش، این جمله را بیشتر به یک سوال تبدیل می‌کند. این پاسخ‌ها را مقایسه کنید.خبر را شنیدی؟ k شماره (What آموزش زبان انگلیسی "s) اتفاق افتاد؟ خبر را شنیدی؟ بله.من یه شغل جدید دارم تو کی هستی؟ کجا؟ من یه شغل جدید دارم اوه، تو رو دارم؟سقوط نشان می‌دهد که مکالمه کامل است. در این زمینه به نظر می‌رسد که نسبت به آن بی‌علاقه است و به این ترتیب رفتار غیر مودبانه دارد.

 آموزش زبان انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی

 آموزش زبان انگلیسی 7 SPOKEN انگلیسی و نوشته55 شکل ضعیف و اشکال کوتاهشکل ضعیف یک فرم گفته می‌شود مثل تلفظ من / m / به جای / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / اشکال ضعیف در گفتار طبیعی هس آموزش زبان انگلیسی تند. فرم کوتاه، شکل نوشتاری است، از جمله as"m به جای من در جمله، متاسفم. ما از اشکال کوتاهی در نوشتن غیر رسمی استفاده می‌کنیم./ ضعیف / Spoken / m / m / m / m / m / m / m / m / m / m / m / m / mمتن کاملمن …یک شکل قوی و ضعیفدر آموزش زبان انگلیسی  گفتار بسیاری از کلمات هر دو شکل ضعیف و ضعیف دارند. ما از شکل قوی تنها در یک سخنرانی بسیار دقیق استفاده می‌کنیم، یا زمانی که کلمه مورد تاکید قرار می‌گیرد.

 آموزش زبان انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی

PAGE اشکال ضعیف و فرم‌های کوتاه2 فرم کامل و فرم‌های کوتاهدر نوشته‌های غیر رسمی، برخی از کلمات شکل کوتاهی دارند.یک بخاری دیواری گاز را جا به جا کنید و از سرما جلوگیری خواهید کرد. آن قدر به اتاق‌خواب شما گرم خواهد شد که به یک حوله نیاز ندارید. آن به راحتی و ایمن روی دیوار قرار می‌گیرد. و، چونگاز اس آموزش زبان انگلیسی ت، کنترل و بسیار مقرون‌به‌صرفه است.(از یک تبلیغ)فرم کامل: کنترل آن آسان است. شکل کوتاه: کنترل آن آسان است.به طور خلاصه، ما بخشی از یک کلمه را از دست می‌دهیم و به جای آن از یک apostrophe استفاده می‌کنیم. یک فضای قبل از the را ترک نم آموزش زبان انگلیسی ی‌کنیم.شکل خلاصه متناظر با شکل ضعیف گفتاری است: / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / ما از اشکال کوتاهی در نوشتن غیر رسمی مثل نامه‌ای به یک دوست استفاده می‌کنیم. آن‌ها همچنین می‌توان آموزش زبان انگلیسی ند در سخنرانی مستقیم - در یک نمایش یا نمایش، برای مثال، هنگام نوشتن سخنرانی استفاده شوند. فرم‌های کامل به طور رسمی به کار می‌روند.یادداشتزمانی که کلمه مورد تاکید قرار می‌گیرد، نمی‌توانیم از یک فرم کوتاه استفاده کنیم. بله، جواب کوتاهی آموزش زبان انگلیسی  است. اما می‌توانیم از unstressed n"t در پاسخ کوتاه، مثلاً Wo، استفاده کنیم.b به صورت خلاصه، ما use"m (= am)، (= داریم)، داریم (= داریم) و n"t (= had) و n"t (= نه) در ترکیب با کلمات دیگر. اینها اشکال اصلی اصلی هستند.pronoun + فعل کمکیمن از ش آموزش زبان انگلیسی ما می‌پرسم که آن‌ها چه کسانی هستند، این طور است، من تو را دارم،اگر مایل باشید، اگر مایل باشید، این کار را خواهد کرد، آیا او اراده خواهد کرد که او وصیت خواهد کرد؟در اینجا / آن فعل کمکی +... here"s there"s "اونجا هست"کلمه پرسش + فعل کمکی  آموزش زبان انگلیسی که چه کسی خواهد بود؛ what"s چه خواهد بود؛ چه زمانی است؛ چه زمانی است؛ چه زمانی است.فعل کمکی + نه وجود ندارد و نه، و نه این کار را انجام نداده است،نه، این کار را نمی‌کنم.ممکن نیست که شما هم جرات این کار را ندارید.یک شکل کوتاه نیز می‌ آموزش زبان انگلیسی تواند با یک اسم باشد، اگر چه این واژه کم‌تر از یک ضمیر رایج است.The سرد است.. این آب‌گرم‌کن زود گرم میشهنکته یک form"s کوتاه می‌تواند به معنی یا باشد.این یک خونه بزرگه. پنج تا اتاق‌خواب داره.... این … این "form"d" میتونه معنی داشته باشه یا داشته آموزش زبان انگلیسی  باشهاگر از شما سوال می‌کردید، آن را پیدا می‌کردید. (= اگر پرسیده بودید، می‌توانید یک شکل را با دو روش مختلف کوتاه کنید. معنای آن یک‌سان است.نه نیست … نیست …تو … نه … نخواهی … تو …اما من تنها یک فرم کوتاه را که نیستم، ندارم. c در زبان ان آموزش زبان انگلیسی گلیسی استاندارد، یک شکل کوتاه ain"t وجود دارد (= نه / نه / ندارد / ندارد).بسیار خوب. (= این درست نیست.)

 آموزش زبان انگلیسی 

7 SPOKEN انگلیسی و نوشته انگلیسی56 نقطه‌گذاری1 جملهیک جمله با یک توقف کامل، علامت سوال یا علامت تعجب.

نقطه‌گذاری آموزش زبان انگلیسی 

مثال

عبارت توقف کامل آموزش زبان انگلیسی 

 آموزش زبان انگلیسی ما بهترین خرید و فروش را داریم.

توقف کامل

امروز بروشور ما رو بفرست

سوال سوال

تعطیلات را رزرو کرده‌اید؟

علامت علامت تعجب

چه معامله‌ای!

یادداشتاگر یک سوال معکوس ندارد، پس ما هنوز از یک آموزش زبان انگلیسی  سوال استفاده می‌کنیم که یک تعطیلات را رزرو کرده‌است؟یک درخواست به شکل یک سوال معمولاً علامت سوال دارد.میشه یه بروشور برام بفرستی لطفا؟یک علامت سوال بعد از یک برچسب سوال وجود دارد.این یک معامله است، نه؟2 نقطه‌گذاری بین بنده‌ای  آموزش زبان انگلیسی اصلیچندین راه برای punctuating دو ماده اصلی وجود دارد.توقف کامل بین جملات جداگانهشکسپیر نمایشنامه‌های خود را نوشت. او همچنین بر روی صحنه عمل کرد.- بین بنده‌ای جداگانهشکسپیر نمایشنامه‌های خود را نوشت؛ او همچنین بر روی صحنه عمل کرد.Comma میان عبارات مرتبط با و، ولی،شکسپیر نمایشنامه‌های خود را نوشت و او نیز در صحنه عمل کرد.زمانی که فعل و انفعال فعل و انفعال را دنبال می‌کند، اما شکسپیر نمایشنامه‌های شکسپیر را به نمایش می‌گذارد و بر روی صحنه عمل می‌کند.یک توقف کامل یا semi نشان می‌دهد که دو بخش مجزا از اطلاعات وجود دارد. یک کاما یا بدون نقطه‌گذاری، معانی را به همان اندازه که با هم مرتبط هستند، نشان می‌دهد.قیودی که با و در ارتباط هستند، اما می‌توانند بدون یک ویرگول، به خصوص اگر کوتاه باشند.نمایشنامه‌هایی نوشتند، و او نیز اقدام به عمل کرد.او نمایشنامه نوشت و او نیز اقدام کرد.اما اگر یک کلمه ارتباطی وجود نداشته باشد، باید یک توقف کامل یا نیمه colon ایجاد کنیم. او نه نمایشنامه نوشت، بلکه عمل کرد.می‌توانیم از یک اختلاف بین عبارات استفاده کنیم، اما نسبتاً غیر رسمی است.شکسپیر نمایشنامه‌های خود را نوشت - او همچنین بر روی صحنه عمل کرد.ما می‌توانیم قبل از یک ماده که یک توضیح است از یک dash یا یک کلون استفاده کنیم.تئاتر پر بود - چندین حزب در آنجا حضور داشتند. تئاتر پر بود: در آنجا چندین حزب وجود داشت.

ر

  • ن آموزش زبان انگلیسی قطه‌گذاری PAGE3 عبارات فرعی و عبارات زیرقوانین مربوط به کاما با مواد فرعی و عبارات فرعی بسیار دقیق نیستند. به طور کلی، ما می‌توانیم از کاما در حول یک عبارت یا عبارت adverbial استفاده کنیم. commas بیشتر در مورد عبارت‌های طولانی‌تر هستندر.یه Adverbia
  • lsما می‌توانیم از یک کاما بعد
  • از یک عبارت adverbial یا ع
  • بارت در ابتدای یک جمله ا
  • ستفاده کنیم.بعد از اینکه مهمان‌ها رفتند، مجبور شدیم مرتب بشویم.بعد از عزیمت آن‌ها مجبور شدیم مرتب بشویم. بعد از آن، مجبور شدیم همه چیز را مرتب کنیمر.، اگه "adverbial" خیلی طول بکشه، "ویرگول" لازم نیست بعد از یک جمله کوتاه اغلب comma در کار نیستبعد از آن مجبور شدیم همه چیز را مرتب کنیم.وقتی که the به پایان می‌رسد، یک ویرگول خیلی کم‌تر از همیشه است.بعد از اینکه مهمان‌ها رفتند، باید مررتب بشویم.ما باید بعد از آن همه چیز را مرتب می‌کردیم.
  • ا معمولاً قبل از یک رشته purpose از یک ویرگول استفاده نمی‌کنیم. خیلی از مردم میان اینجا تا اطراف بازار رو بگردنداما کاما به طور معمول با مرتبط کردن قیدها، صداقت و قیدها هستند. بله، نامه شما را آموزش زبان انگلیس
  • ی  دریافت کردم.همه ما در
  • نتیجه
  • احساس خستگی می‌کردیم.اما چیزی برای خوردن نبود.روی هم رفته، مهمانی موفقیت‌آمیز بود.. هیچی خراب‌شده، خوشبختانهنکته زمانی که چیزی به عنوان یک اضافه شدن اضافه می‌شود، ما می‌توانیم از یک کاما، یک خط یا پ آموزش زبان انگلیسی رانتز استفاده کنیم.همسرم گاهی آشپزی می‌کند.من یک تعطیلات را دوست دارم - اگر استطاعت مالی آن را داشته باشم. همه چیز باید خوب باشد (امیدوارم).ب نام خواننده / شنونده توسط کاما از هم جدا شده‌است.امیدوارم بزودی ببینمت، ملانی.. الکس "عزیز آمو
  • زش
  • زبان انگلیسی ، ممنون از نامه‌ات"عبارات کلامیعبارت اسم توسط کاما از هم جدا نمی‌شود. این قاعده شامل کلام غیر مستقیم است.این حقیقتی است که در لوس‌آنجلس اتومبیل‌های بیشتری نسبت به مردم وجود دارد.می‌دانیم که زمین دور خورشید می‌چرخد.همه حیران آموز
  • ش زبان انگلیسی  بودند که چه کار باید بکنند. برای بیان مستقیم، * (4).عبارات نسبییک عبارت نسبی شناسایی از هم جدا نمی‌شود.افرادی که نمایشنامه می‌نویسند نیز گاهی اوقات در آن‌ها عمل می‌کنند.اما یک بند اضافه حاوی کاما است. همچنین می‌تواند das آموزش زبان انگلیسی hes یا brackets باشد.شکسپیر که بسیاری از نمایشنامه‌های مشهور را نوشت نیز بر روی صحنه عمل کرد.برای جزییات مربوط به انواع مختلف ماده نسبی، * 272 (5).

 یادگیری زبان انگلیسی

  1. 7 SPOKEN انگلیسی و نوشته شده در صفحه 72appositionگاهی اوقات از  آموزش زبان انگلیسی کاما در حول یک عبارت در apposition استفاده می‌کنیم، اما نه همیشه.Irving برلین، آهنگساز معروف، نتوانست موسیقی بخواند.نویسندگی Irving برلین نتوانست موسیقی را
  2. بخواند. برای جزئیات، * 14.عباراتی که توضیح می‌دهندdash یا colon قبل از جمل آموزش زبان انگلیسی ه‌ای می‌آید که توضیح می‌دهد، که the را اضافه می‌کند.تنها یک رئیس‌جمهور آمریکا ازدواج‌نکرده بود - جیمز بیوکنن. محصول در سه رنگ موجود است: سفید، سبز و آبی.فه
  3. رستدر یک لیست از بیش از دو عبارت اسمی، از کاما استفاده می‌کنیم. دو مورد آخر با و یا، اغلب بدون یک کاما مرتبط هستند.زبان‌های رسمی سازمان ملل متحد، فرانسوی، اسپانیایی، روسی () و انگلیسی هستند.نکته برای جزییات مربوط به صفات، مثلاً یک جاده باریک، پرشی
  4. ب و پر پیچ‌وخم، * 202.4. سخنرانی مستقیمگفتار مستقیم به معنی گزارش دادن کسی است که کلمات را دقیقاً تکرار می‌کند. در این داستان پلیسی به نام Hawes می‌خواهد کسی را بازجویی کند.دوباره در زد و این بار صدایی گفت: Who"s اونجاست؟ صدایش بسیار آهسته بود؛
  5. نمی‌توانست تشخیص دهد که متعلق به مرداست یا زن.چارلی: گفت:صدا گفت: چارلی الان اینجاست. به هر حال، به هر حال؟ من …افسر پلیس گفت: افسر پلیس، برای باز کردن در؟ صدا گفت: از اینجا برو.من حکم بازداشت چارلز Harrod را دارم، اما دروغ گفتم. در را باز کن،ب
  6. ا لگد می‌زنم تو کارش من …(از نان اد McBain)گفتار مستقیم درون علامت‌های کوتیشن قرار دارد، هم چنین "نقل‌قول" یا "کاما وارونه" نامیده می‌شود.نقل‌قول‌های مجرد از دو برابر بیشتر است.گفت: افسر پلیس. او گفت: " افسر پلیس.ما از عبارت "او" که با یک کاما (یا یک کلون)
  7. جدا شده، استفاده می‌
  8. کنیم تا گوینده را شناسایی کنیم. این معمولاً بعد از سخنرانی مستقیم می‌آید، اما اول می‌آید. Hawes گفت: مامور پلیس.Hawes گفت: " افسر پلیس. افسر پلیس گفت: " افسر پلیس. …هنگامی که صحبت مستقیم بلندتر است، می‌توانیم سخنرانی را در وسط آن ذکر کنیم. گف
  9. ت: در را باز کن، وگرنه به آن لگد می‌زنم. …یادداشتما همچنین می‌توانیم از quotes در حول یک کلمه یا عبارت استفاده کنیم تا نشان دهیم که اولین بار توسط شخص دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.این هتل به اصطلاح یک آلونک قدیمی بود.همه آمریکایی‌ها حق دارند که زندگی، آزادی و جستجوی شادی را دنبال کنند. ب برای وارونگی، به عنوان مثال، Hawes، * (4).

 آموزش زبان انگلیسی 
نقل هفتاد و 56 مقدمه5 تی آموزش زبان انگلیسی رهقوانین مربوط به زمان استفاده از خط تیره بسیار دقیق نیستند. به طور کلی، hyphens در آمریکا کم‌تر از بریتانیا مورد استفاده قرار می‌گیرند.خط تیره نشان می‌دهد که دو واژه به هم تعلق دارند. آن همیشه در اصطلاحات ترکیبی قبل از یک اسم است.باد - نیرو با آموزش زبان انگلیسی  باد موافق نیست.عملکرد شکستن رکورد - که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -اما وقتی این کلمات بعد از فعل آموزش زبان انگلیسی  و انفعال رخ می‌دهند، معمولاً کلمات جداگانه‌ای هستند. باده‌ای تند و تند بادها که از تاریخ خارج می‌شوندهمچنین از یک خط تیره در اعداد مرکب زیر 100 و در کسر استفاده می‌کنیم.چهل و هفت و هفتصد و هشتاد و یک چهارم و سه چهارمبا ترکیبات دو اسم، این آموزش زبان انگلیسی  احتمالات هستند.یک واژه: بزرگراه hyphen: موتور سیکلت دو حرف: ماشین موتوریبرخی از ترکیبات می‌توانند بیش از یک روش نوشته شوند، مثلاً کارت تلفن / کارت - کارت / phonecard. اغلب ترکیبات به صورت یک کلمه یا دو کلمه نوشته می‌شوند. اگر مطمئن نی آموزش زبان انگلیسی ستید، بهتر است از خط تیره استفاده نکنید.اما ما اغلب از hyphens با این انواع اسم مرکب استفاده می‌کنیم. Noun + gerund، به عنوان مثال جمع‌آوری تمبر، windsurfingVerb + ε (به عنوان مثال، خاموش، یک حرف + اسم، به عنوان مثال یک اشعه ایک آموزش زبان انگلیسی سگاهی اوقات از یک خط تیره بعد از یک پیشوند، به عنوان مثال non، pre، anti استفاده می‌کنیم.تظاهرات غیر خشونت‌آمیز یک وعده پیش از پختاما هیچ قانون دقیقی وجود ندارد و ما اغلب این کلمات را بدون خط تیره می‌نویسیم.نگرش‌های ضد اجتماعی برای م آموزش زبان انگلیسی ثال‌های بیشتری در یک نیم‌دایره می‌نشستند، (284.یادداشتما معمولاً از یک خط تیره پس از سازمان ملل، به عنوان مثال غیر دوستانه، نامرئی و یا بی‌نظمی استفاده نمی‌کنیم.ما از یک خط تیره زمانی استفاده می‌کنیم که پیشوند قبل از یک حرف سر آموزش زبان انگلیسی مایه قرار می‌گیرد.احساس ضد بریتانیایی - راه‌آهن سراسری سیبریخط تیره نیز بین دو مصوت قرار می‌گیرد که شبیه به هم هستند، به طور مثال دوباره وارد عمل شوند.ما از یک خط تیره استفاده می‌کنیم زمانی که یک کلمه بین خط چاپ یا خط و خط بعدی تقسیم می‌شود.... مهمه که متوجه بشه که کامپیوترقوانینی وجود دارند که باید یک کلمه را تقسیم کنند. برخی از فرهنگ‌های لغت  آموزش زبان انگلیسی