سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی انیمیشن سه بعدی

طراحی انیمیشن سه بعدی

طراحی انیمیشن سه بعدی

و سه چهارم متر را دوست دارم.یادداشتبا یک و نیم / 4 + اسم، یک الگوی جایگزین وجود دارد.یک و نیم ساعت و نیم طراحی انیمیشن سه بعدی و نیم و یک ربع و یک ربع.یک کلمه درست قبل از اینکه اسم این اسم عجیب به نظر برسد. این عبارات را با من مقایسه کن.سه ربع مترشش و سه ربع متر2 decimalsما از یک نقطه اعشار استفاده می‌کنیم (نه یک ویرگول). بعد از این که به هر شکل به طور جداگانه می‌گوییم.0. طراحی انیمیشن سه بعدی 2 (nought) دوساعت هفت و هفت و پنج و پنج …15.086، صفر، صفر، ص طراحی انیمیشن سه بعدی فر شش.نکته آمریکایی‌ها به جای هیچ چیز "صفر" یا "اوه" می‌گویند.3 Percentagesذخیره 10 %! " ده‌درصد "بازده سالانه of % (چهارده و هشت درصد) 18 درصد از کلزمان 194 (194)می‌توانیم یک‌بار، دوبار، سه بار، چهار بار و غیره بگوییم که چند بار اتفاق می‌افتد.من یک‌ طراحی انیمیشن سه بعدی بار تمرین کردم. کافی نیست؟ما معمولاً دو بار در هفته بیرون می‌رویم.تو همین داستان را سه بار به من گفتی.یادداشتبه هر حال یک‌بار در گذشته به این معنی است که … ما در یک خانه ییلاقی زندگی می‌کردیم.ما می‌توانیم دو با طراحی انیمیشن سه بعدی ر، سه بار و … برای بیان درجه استفاده کنیم، تا بگوییم چند بار یک چیز بزرگ‌تر است.دو برابر بیشتر از آنچه که عادت داشتم / دوبار به دست آوردم.تو ده برابر به طراحی انیمیشن سه بعدی تر از دیروز نگاه می‌کنی.

طراحی انیمیشن سه بعدی

صفحه 195 زمان‌ها و تاریخ‌ها195 بار و تاریخ1 زمان روزساعت چهار (از ساعت)پنج دقیقه از هشت و هشت و هشت و پنج دقیقه گذشت.2.10) ده دقیقه از ساعت دو و ده دقیقهدر حدود دوازده و پنج دقیقه از پنج و پنج دقیقهساعت یازده و ربع بعد از یازده و پانزده دقی طراحی انیمیشن سه بعدی قه.ساعت 9 و نیم و نیم و نیم1.35 (بیست و پنج دقیقه) به ساعت دو و نیم (سی و پنج دقیقه)10.45 (a) ربع به یازده و چهل و پنج سالهشت و هشت دقیقه به هشت و هفت و پنجاه و دونکته: ما از ساعت تنها در ساعت استفاده می‌کنیم. می‌توانیم آن را به انگلیسی طراحی انیمیشن سه بعدی غیر رسمی ترک کنیم. من معمولاً ساعت شش به خانه می‌رسم.ما از ساعت با صبح / عصر یا بعد از the استفاده نمی‌کنیم. طراحی انیمیشن سه بعدی ساعت چهار بعد از ظهرچهار ساعت بعد از ظهر و نه 4.00 از ساعت b در اغلب زمینه‌هایی که ما می‌توانیم از هر دو روش برای گفتن زمان استفاده کنیم. ما معمولاً یک عبارت مثل پنج و نیم را در مناطق روزمره و پنج و نیم برای یک برنامه زمانی ترجیح می‌دهیم.حدود ساعت پنج و نیم به خانه رسیدم. حدو طراحی انیمیشن سه بعدی د پنج و نیم.قطار ساعت پنج و نیم در ساعت پنج و نیم حرکت می‌کند.ما می‌توانیم در صبح و بعد از ظهر یا بعد از ظهر یا عصر از آن‌ها استفاده کنیم.این مسابقه در ساعت 3 بعد از ظهر آغاز خواهد شد.دوازده ساعت از ظهر یا ظ طراحی انیمیشن سه بعدی هر است. دوازده ساعت از نیمه‌شب فرا می‌رسد.ما گاهی از ساع طراحی انیمیشن سه بعدی ت 24 ساعته در قطار بعدی timetables.The استفاده می‌کنیم.گاهی اوقات، گاهی اوقات صد ساعت حرف می‌زنیم.ما معمولاً چند دقیقه بعد از 5، 10، 20 و 25 دقیقه خارج می‌شویم، اما بعد از اعداد دیگری باید از آن استفاده کنیم.هفده دقیقه گذشت، از شش و شش و شش و شش و شش دقیقه.در یک سخنرانی غیررسمی، اگر معلوم شود می‌توانیم آن ساعت را تر طراحی انیمیشن سه بعدی ک کنیم.تقریباً بیست و پنج دقیقه است (چهار).استفاده از نیمه برای نیمه دیگر نیز غیر رسمی است.ساعت چنده؟ نیم و نیم.آمریکایی‌ها همچنین بعد از ساعت دو یا بعد از ساعت دو یا ربع به یازده مورد استفاده قرار می‌گیرند طراحی انیمیشن سه بعدی .2 تاریخزمانی که تاریخ را می‌نویسیم، می‌توانیم از یک عدد اصلی مانند 15 یا عدد ترتیبی مانند 15 استفاده کنیم.15 اوت 15 اوت 15 اوت 15 اوت3 می 3 مه سوم می ماه مه سوم مهدر گفتار اعداد ترتیبی معمول هستند.پانزدهم آگوست پانزدهم اوت …سوم می، سوم می …این تاریخ نیز می‌تواند مانند این مورد صحبت شود، به خصوص در آمریکا. پانزدهم اوتیادداشتماه اوت هم ممکن است. 5 / 3 / 93 به معنای پنجم مارس 1993 در بریتانیا و سوم می 1993 در آمریکا است.

 

23 NUMBERS و MEASUREMENTSPAGE 250. ما میگیم سال مثل اینسال 1995، هزار و نهصد و نود و پنج و چهل و سهفصل چهل و هفت هزار و شصت هزار.سال 1801 <Number> 2000 </ Number> (سال) دو هزارنکته دیگر عبارت است از دهه 1980 (قرن 19 و 19) و مردی در دهه پنجاه.196 و چند اندازه‌گیری دیگر1 پول

سی پنس 20 c بیست سنت
سی پی پی / پی: 10 دلار ده دلار.
1 / 1 پوند به ازای هر پوندفقط پنجاه و دو پوند و پنجاه و پنجاه سنت 12.50 دلار دوازده دلار

صد و دویست لیره به صد پوند می‌رسد. یک اسکناس پنجاه پنسی یا یک اسکناس بیست پوندی یا بیست و پنج سنت هم می‌توانیم درباره‌اش صحبت کنیم.

اسکناس ده کیلویی داری؟2 طول میشه پ طراحی انیمیشن سه بعدی ول ده رو بدی، لطفا؟ طراحی انیمیشن سه بعدی 
6 فوت (2 فوت) 2 فوت / 6 فوت (2 فوت)صد متر صد متر فاصله دارد.بیست مایل در بیست مایلی … 190 سانتیمتر صد و نود و پنج سانتی‌متر100 متر … صد متر …30 کیلومتری "سی کیلومتر"

3 وزن

نیم کیلو …2 پوند وزن4 معیار مایعیک لیتر آبجوشش گالن، شش گالن 250 گرم و پنجاه گرمیک کیلوگرم / کیلوگرم / کیلوگرم "نصف لیتر و نیم لیتر30 لیتر در 30 لیتر

5 دما60 درجه فارنهایت (فارنهایت) 15 درجه سانتیگراد (15 درجه سانتیگراد)یادداشتما از صفر برای نقطه انجماد استفاده می‌کنیم.دمای زیر صفر خواهد بود.

 

24 Adjectives197 خلاصهمقدمه‌ای بر صفات * 198Adjectives عبارت است از کلمات کوتاه، قدیمی، ارزان، شاد، خوب، الکتریکی. اغلب صفات کیفیت بیان می‌کنند؛ آن‌ها به ما می‌گویند که چیزی شبیه چه چیزی است.یک صفت همواره همان فرم را دارد، به جز برای مقایسه (کوتاه‌تر، کوتاه‌ترین).موقعیت صفات: 199یک صفت می‌تواند قبل از یک اسم استفاده شود. یک پیراهن ارزان،همچنین می‌تواند مکمل آن هم باشد. این پیراهن ارزان است.Adjectives در یک موقعیت تنها 200 مورد استفاده قرار گرفتندبعضی از صفات می‌توانند در یک موقعیت قرار بگیرند، اما نه در طرف دیگر.برخی از صفات در موقعیت‌های مختلف معانی متفاوتی دارند. در یک زمان مشخص (به طور خاص) آیا شما مطمئن هستید؟ (= اطمینان)Adjectives بعد از اسم‌ها و pronounsگاهی یک صفت می‌تواند بعد از یک اسم یا pronoun به کار رود. خریداران مشتاق خرید و فروش هستندترتیب صفات - 202معمولاً همه صفات را قبل از یک اسم تنظیم م طراحی انیمیشن سه بعدی ی‌کنند. خانه قدیمی و خوبی است.Amusing و سرگرم‌کننده، جالب و علاقه‌مند - 203در حالی که سعی می‌کرد تاثیری را که بر ما گذاشته بود بیان کند. تاخیر آزار دهنده بود.آن‌ها بیان می‌کنند که ما چگونه احساس می‌کنیم. مسافران ناراحت بودند.صفت + صفتما می‌توانیم از صفت + صفت بر طراحی انیمیشن سه بعدی ای یک گروه اجتماعی استفاده کنیم.برای بیکاران فایده‌ای ندارد.یادداشتدر بعضی از صفات یک طراحی انیمیشن سه بعدی جمله می‌تواند وجود داشته باشد.عبارت Adjective + prepositional: من از ارتفاع می‌ترسم. * 236Adjective + به - infinitive: داشتن کمی استراحت خوب است. 123بند + شرط: مسافران از اینکه هیچ اطلاعاتی داده نشده ناراحت بودند. 262 (6)

 

صفحه 24 adjectives 252198 مقدمه برای صفات1 استفادهبهشتیک انتخاب عالی برای تعطیلات تابستانی مستقل، این آپارتمان‌های بزرگ در امتداد یک آبراه داخلی در منطقه‌ای مسکونی آرام قرار دارند. پیست دوستانه of با ساحل شنی زیبای آن، تنها یک پیاده‌روی کوتاه است. رستوران و مغازه هدیه در همان نزدیکی.صفت یک اسم را تغییر می‌دهد. صفاتی که در اینجا مورد استفاده قرار می‌گیرند، ویژگی‌ طراحی انیمیشن سه بعدی های فیزیکی و دیگر (بزرگ، آرام، دوستانه) و عقیده و نگرش writer"s (عالی، زیبا) را بیان می‌کنند. بخش مسکونی صفت این ناحیه را دسته‌بندی می‌ک طراحی انیمیشن سه بعدی ند و به ما نشان می‌دهد که چه نوع از این منطقه وجود دارد.Adjectives همچنین می‌توانند معانی دیگری مانند مبدا (یک نویسنده آمریکایی)، مکان (یک آبراه داخلی)، فرکانس (یک روزنامه هفتگی)، درجه (یک نسخه کامل) را بیان کنند.شکست)، ضرورت (یک حفاظ اساسی) و درجاتی از قطعیتنتیجه).نکته: ما از صفات کیفیت برای پاسخ به این سوال استفاده می‌ک طراحی انیمیشن سه بعدی نیم که چه؟به این منطقه چه شکلی است؟ اوه، خیلی ساکت است.Adjectives از نوع پاسخ به این سوال که چه نوع …؟ چه نوع منطقه‌ای است؟ به طور عمده مسکونی.یک تعدیل‌کننده هم می‌تواند یک اسم باشد، به عنوان مثال یک تعطیلات تابستانی، یک مغازه هدیه. 1472 فرمیک صفت همو طراحی انیمیشن سه بعدی اره همان فرم را دارد. هیچ پایانی برای تعداد یا جنسیت وجود ندارد.پیرمردی که پیر و پیر بوداما بعضی از صفات نسبی و آخر عالی را می‌گیرند. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *همسرم از من بزرگ‌تر است. این قدیمی‌ترین ساختمان در شهر است.بیشتر طراحی انیمیشن سه بعدی صفات هیچ شکل خاصی برای نشان دادن این که این صفات صفت هستند، ندارند. اما برخی پایانی وجود دارند که برای تشکیل صفات از کلمات دیگر به کار می‌روند. 285 (5)با دقت به تهیه مزه شور جهانی برای گرم شدن جهانی هوای کره زمین نیاز داشت.موق طراحی انیمیشن سه بعدی عیت صفاتیک عبارت صفت می‌تواند یک یا چند صفت را داشته باشد. یک استادیوم بزرگ، یک استادیوم بزرگ و خالیبرای جزییات مربوط به ترتیب صفات، * 202.یک درجه مدرک می‌تواند قبل از یک صفت به دست بیاید. استادیوم بسیار بزرگ، استادیوم تقریباً خالی، یک استادیوم کاملاً خالی و تقریباً خالی بود.نکته: شرط کافی وجود ندارد که صفت را دنبال کند.آیا استادیوم به اندازه کافی بزرگ خواهد بود؟ب) می‌توانیم قبل از برخی صفات یک عبارت از اندازه‌گیری را بیان کنیم. این مرد چهل سال دارد و شش پا ارتفاع دارد.

 

موقعیت صفاتیک صفت می‌تواند قبل از یک اسم یا به عنوان مکمل بعد از فعل و انفعال فعل و انفعال پس از فعل و انفعال متقابل، به نظر برسد. این پست‌ها معمولا"ً attributive" و "predicative" نامیده می‌شوند.attributive: ورزشگاه بزرگی است. (قبل از یک اسم) Predicative: استادیوم بسیار بزرگ است. (به عنوان مکمل)این صفات در موقعیت attributive قرار دارند.کانتربوری یک شهر دوست‌داشتنی است.. من یه ژاکت سیاه و سفید خریدم یک گروه پر سر و صدا، ما را بیدار نگه داشت. مشکل دشواری است.نکته برای الگوی بسیار دوست‌داشتنی شهر، * 212 (4).این صفات در موقعیت predicative قرار دارند.کانتربوری دوست‌داشتنی است. پلیور سیاه و سفید بود.مهمانی خیلی پر سر و صدا به نظر می‌رسید. اوضاع داره خیلی سخت میشهنکته: یک صفت نیز می‌تواند یک مکمل باشد. 11 (1)چرا باید اوضاع رو سخت کنی؟ یک گروه پر سر و صدا، ما را بیدار نگه داشت.ب) می‌توانیم از یک صفت در یک تعجب با این که چگونه. ساعت 20 (چپ) چقدر زیباست! دست‌های شما چقدر سرد است!یک صفت نیز می‌تواند یک پاسخ یک کلمه باشد، به عنوان مثال: اوه، خوب است. چه عالی. به نظر می‌رسید که گروه پر سر طراحی انیمیشن سه بعدی و صدا به نظر می‌رسد و در با سر و صدا به صدا در می‌آید، و 209 (1 b).در این الگوها ما کلمات را قبل از صفت predicative رها می‌کنیم.من یک دوست دارم که به ماهیگیری علاقه دارد. 201 (= … دوستی که مشتاق به ماهیگیری است)میتونی هر چه زودتر بهم خبر بدی؟(= … به محض این که امکان دارد)من نمی‌خواهم بیشتر از این پول خرج کنم.کریس "دیرتر طراحی انیمیشن سه بعدی از همیشه خوابید"ما می‌توانیم این کار را با چند صفت پس از آن یا بهتر انجام دهیم.. میوه‌های رسیده رو انتخاب کن(= … زمانی که رسیده باشد)بتونه در دستان شما تا زمانی که نرم شود کار کنید.اگر ممکن است، من باید کمی وقت داشته باشم تا به آن فکر طراحی انیمیشن سه بعدی کنم.اگرچه ما از پیروزی مطمئن بودیم، می‌دانستیم که این کار آسان نخواهد بود.این الگو با یک پیوند اساساً به انگلیسی نوشتاری و به خصوص در دستورالعمل نحوه انجام کاری پیدا می‌شود.6 در زبان انگلیسی یا ادبی، یک صفت می‌تواند قبل یا بعد از یک عبارت ا طراحی انیمیشن سه بعدی سمی، با یک کاما از آن جدا شود.زن مردد ماند و به اطراف نگاه کرد.هوا، روشن و آفتابی، ما را از خانه بیرون راند.

24 صفحه 254فقط در یک موقعیت استفاده می‌شود.بیشتر صفات می‌توانند در موقعیت attributive (آب و هوای خوب) یا در موقعیت predicative قرار بگیرند (آب و هوا خوب است). اما تعداد کمی از آن‌ها در یک موقعیت شرکت می‌کنند، اما نه در سمت دیگر.فقط 1 attributiveدلیل اصلی همین بود نه دلیل اصلی. این داستان پوچ و بی‌معنی است. جا طراحی انیمیشن سه بعدی ده کمربندی درونی،این صفات عبارتند از: attributive اما نه predicative: رئیس، بزرگ‌تر (= بزرگ‌تر)، eldest (= بزرگ‌تر)، بیرونی، اصلی (= فقط یک کودک)، تنها، فضای باز، بیرونی، اصلی (= اصلی)،(= کامل)، طراحی انیمیشن سه بعدی تنها (=)، تنها (= کامل)، بالا، مطلق (= کامل).یادداشت. کم "عمدتا" attributive "- ه"کلبه کوچک و کوچک کلبه کوچک است.به غیر از این نمی تونه غیر قانونی باشه، به غیر از اون. آره، منم همین تجربه رو داشتم بله، تجر طراحی انیمیشن سه بعدی به من هم همین بود.یک اسم به عنوان تعدیل‌کننده تنها می‌تواند attributive باشد.باشگاه تنیس یک چای بعد از ظهر به همراه می‌آورد.اما اسم‌ها می‌گویند چیزی که از آن ساخته می‌شود می‌تواند در هر کدام از این موقعیت‌ها طراحی انیمیشن سه بعدی وجود داشته باشد. یک لوله فلزی است. / لوله فلزی است.فقط 2 Predicativeبچه‌ها به زودی خوابشان برد. نه بچه‌های خفته، مدیر از ارقام فروش راضی به نظر می‌رسید.یک نفر بیمار بود و نمی‌توانست بیاید.این صفات قابل predicative اما نه attributiv طراحی انیمیشن سه بعدی e.برخی کلمات با پیش‌شماره a: خواب، بیداری، زنده، ترسان، تنها، تنها، مثل همیشه،برخی از کلمات ابراز احساسات: خشنود، شاد، خشنود، برخی از کلمات را به سلامتی: خوب، خوب، بیمار، بیمارتوجه داشته باشید که بسیاری از این صفات را میتوان‌ در صورتی که از قید شرط اصلاح شوند، اصلاح کرد.بچه‌ها که بیدار شده بودندیک م طراحی انیمیشن سه بعدی شتری بسیار راضیگاهی یک کلمه وجود دارد که ما می‌توانیم بجای یک با پیشوند یک کلمه از attributively استفاده کنیم.کودک خفته، نه یک کودک خفته، نه یک انسان زنده، حیوان وحشت زده، حیوان وحشت زده،کلمات دیگری نیز وجود دارند که ابراز اح طراحی انیمیشن سه بعدی ساسات می‌کنند و ما می‌توانیم از attributively استفاده کنیم. یک مشتری راضی / راضی یک مشتری راضی نیستخوشحال، خوشحال و ناراحت می‌توانند وقتی که به طور مستقیم به مردم اشاره نمی‌کنند دچار مشکل شوند.برای بیان جزییات بیشتر