سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت انیمیشن سه بعدی

ساخت انیمیشن سه بعدی

ساخت انیمیشن سه بعدی

* 221 (5). ساخت انیمیشن سه بعدی 

ساخت انیمیشن سه بعدی ساخت انیمیشن سه بعدی 

صفحه ضمیر شخصیما می‌توانیم و یا با یک pronou ساخت انیمیشن سه بعدی n، به خصوص با من و شما استفاده کنیم.. من و "متیو" دوستای خوبی هستیمتو و خواهرهایت دوست دارید با ما بیایید؟سارا نمی دونست که به من یا تو زنگ بزنهما به طور عادی من و من را آخرین بار قرار دادی ساخت انیمیشن سه بعدی م، نه من و متیو دوستان خوبی هستیم.یادداشتدر یک عبارت با و یا، یک کاربرد (pronoun) گاهی در موقعیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.. من و "متیو" دوستای خوبی هستیم. تو یا اون الان می تونین برگردیناین فقط به زبان انگلیسی غیر رسمی اتفاق می‌افتد و توسط بسیاری از مردم ساخت انیمیشن سه بعدی اشتباه دیده می‌شود. برخی افراد به غلط از من استفاده می‌کنند حتی زمانی که این عبارت موضوع نیست.. این یه هدیه از طرف "متیو" و "م ساخت انیمیشن سه بعدی ن" - ه. ما معمولاً نمیتونیم یه ضمیر رو خارج کنیمخوب، he"s قد بلندی دارد، نه خوب، کاملاً بلند است.تو او را برای من توصیف می‌کنی. تو به من توضیح ندادی.ا ساخت انیمیشن سه بعدی ما ما می‌توانیم در یک گفتار غیر رسمی موضوعی قابل pronouns به دست بیاوریم. * 42ما معمولاً از یک pronoun با یک اسم استفاده نمی‌کنیم. متیو قد بلندی دارد، و متیو he"s خیلی بلند است.نکته یک A بعد از اسم در این الگو با همان اندازه استفاده می‌شود. در مورد مات ساخت انیمیشن سه بعدی یو، he"s کاملاً بلند است.در یک سخنرانی غیررسمی، ما می‌توانیم آن را ترک کنیم.. متیو "، he"s خیلی بلنده". اون آدمای جدید، دیروز دیدمشوندر اینجا به موضوع (متیو، آن افراد ج ساخت انیمیشن سه بعدی ساخت انیمیشن سه بعدی ساخت انیمیشن سه بعدی دید) اشاره می‌کنیم و سپس از یک pronoun برای اشاره به آن استفاده می‌کنیم.در بیان غیر رسمی می‌توانیم از این الگو استفاده کنیم.. "خیلی قد بلنده، " متیوساعت پنج بود، قطار ساعت پنج.دیروز دیدمشون، اون آدمای جدیدگاهی اوقات از عبارت اسمی بعد از یک pronoun برای روشن کردن اینکه چه کسی یا چه چیزی به چه چیزی نیاز دارد استفاده می‌کنیم.متیو در انتظار دیوید بود. او، متیو، احساس نگرانی می‌کرد. او (متیو) احساس نگرانی کرد.گاهی اوقات می‌توانیم از یک عبارت پس از یک pronoun برای اصلاح آن استفاده کنیم.ما افراد چپ‌دست هم باید با هم متحد شویم.باید تصمیم بگیری.. اونجا رو ببینما …یک ضمیر جمع به چیزی بیش از یک شخص یا چیز اشاره می‌کند. ما به معنی سخنگو و یک یا چند نفر دیگر هستیم. ما می‌توانیم فردی که با آن‌ها صحبت می‌شود را در نظر بگیریم و یا مستثنی کنیم.دیر رسیدیم. بله، بهتر است عجله کنیم. (ما = شما و من)دیر رسیدیم. پس بهتر است عجله کنید. (ما = یک نفر دیگر و من)شخص سومما از یک - شخص ثالث به جای یک عبارت کامل اسم استفاده می‌کنیم وقتی واضح است که منظور ما چیست. در این مکالمه در ابتدای سال 184، (متیو) تنها یک‌بار به این موضوع اشاره شد. بعد از آن گویندگان با pronouns به او مراجعه می‌کنند چون می‌دانند درباره چه کسی صحبت می‌کنند.چه شکلی بود؟. تو اون رو توصیف می‌کنی. خب، he"s خیلی بلندهاما در زمانی که واضح نیست که چه کسی به چه کسی اشاره می‌کند، ما نمی‌توانیم از یک pronoun استفاده کنیم. به این بند در صفحه بعدی درباره سرداران رومی سزار و پومپیوس نگاه کنید.

 

22جنگی بزرگ میان قیصر و سنا به وجود آمد؛ یکی دیگر از سرداران روم، یعنی پومپیوس که روزگاری بود، فرمان صادر کرد.با قیصر دوست شد. پومپیوس در نبرد مغلوب شد ساخت انیمیشن سه بعدی ، به پادشاهی مصر گریخت و به قتل رسید. قیصر در سال 46 پیش ساخت انیمیشن سه بعدی از میلاد استاد روم شد.(از تی. Cairns رومی‌ها و امپراطوری آن‌ها)در اینجا قیصر و پومپیوس باید تکرار شوند. برای مثال او در جنگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مشخص نکرد که مورد ضرب و شت ساخت انیمیشن سه بعدی م قرار گرفته‌است.یادداشتیک pronoun معمولاً بعد از عبارت کامل اسم می‌رود، اما اول می‌تواند باشد.وقتی اومد خونه، کلر زنگ زد تا از ما تشکر کنهاو، او، او، و این، عجیب است. منظورش اینه که یک فرد مرداست و این یعنی یک شخص ماده و این یعنی چیزی مثل یک چیز، یک عمل یا یک فکر.من استیو رو دوست دارم چه خوش گذشت.. از "هلن" ساخت انیمیشن سه بعدی خوشم میاد اون خیلی خوش میگذره. از این بازی خوشم میاد خیلی حال میده.ما همچنین از آن هنگام صحبت کردن در مورد هویت فردی استفاده می‌کنیم. یعنی آن شخص ناشناس.کسی که دم در بود. احتم ساخت انیمیشن سه بعدی الاً اون milkman.این جملات را مقایسه کنید.سل یا را یادت نمی‌آید؟. اون یکی از دوستای من بود یادت نیست چه کسی آن گلدان را به تو داد؟ سل یا بود.یادداشتما می‌توانیم از او یا او برای یک حیوان استفاده کنیم اگر ما رابطه ساخت انیمیشن سه بعدی جنسی animal"s را بدانیم و احساس همدلی یا علاقه کنیم. این جملات را مقایسه کنید.یک سگ کوچولوی دوست‌داشتنی. یک سگ واقعاً فاسد است. ب) ما می‌توانیم از او برای کشوری که آن را به عنوان داشتن صفات انسانی می‌بینیم، استفاده کنیم.نفت country"s به این کشور استقلال اقتصادی داده‌است.ما بعضی وقت‌ها برای یه بچه انسان ناشناخته از این کار استفاده می‌کنیم به اون بچه نگاه کن اون مریضه.ما معمولاً در مورد آن استرس نداریم اما می‌توانیم بر این موضوع تاکید کنیم.خدای من! ساعت ده و نیم! الان وقت مناسبیه؟ج) آن‌ها جمع هستند و می‌توانند به افراد و اشیا اشاره کنند.. من از cousins خوشم میاد خیلی حال میده.. از این عکس‌ها خوشم میاد اونا خیلی super.4 بررسی اجمالی: استفاده از آن

استفاده

مثال

برای اشاره به چیزی

کیف پولم رو از دست دادم من هیچ جا نمی‌توانم آن را پیدا کنم.

غیر انسانی، به عنوان یک چیز،

. به این آب نگاه کن رنگ مضحکی دارد،

یک ماده، یک عمل،

رفتن به آن گردش‌های طولانی کار دشواری بود. آمریکا

یک احساس، یک ایده، یا

. خسته‌کننده بود

بیانیه‌ای صادر کرد

عشق چیز جالبی است، مگر نه؟همه می دونن که ما خیانت کردیم تابلو بود.

مشخص کردن یک فرد

این عکس رو از کجا پیدا کردی؟ این خواهرته؟

به عنوان سوژه خالی * 50 (5)

باران می‌بارد.ع ساخت انیمیشن سه بعدی جیبه که رویای تو واقعیت داره.

برای تاکید بر 51 (3)

. این "متیو" بود که بهم گفت

 

از شما، یکی، ما و آن‌ها از شما استفاده می‌کنیم5 آن‌ها برای فردی از جنس ناشناختهیک مشکل در زبان انگلیسی وجود دارد که می‌خواهیم در مورد یک فرد مجرد صحبت کنیم که رابطه جنسی اش مشخص نیست. این سه روش ممکن است.زمانی که یک میلیون بازدیدکننده وارد شود، او یک بلیط مجانی به او خواهد داد. عکس او توسط یک عکاس خبری گرفته می‌شود.زمانی که یک میلیون بازدیدکننده وارد شود، او یک بلیط مجانی به او خواهد داد. عکس او توسط یک عکاس خبری گرفته می‌شود.زمانی که یک میلیون بازدیدکننده وارد شود، یک بلیط مجانی به آن‌ها داده می‌شود. عکس آن‌ها توسط یک عکاس خبری گرفته می‌شود.استفاده از او در جمله (1) توسط بسیاری از مردم به عنوان تبعیض جنسیتی شناخته می‌شود و کم‌تر از آن چیزی که قبلاً گفته می‌شود، رایج است. اما (2) ناشیانه است و ما اغلب از آن اجتناب می‌کنیم، به خصوص در گفتار. در (3) آن‌ها با یک معنی واحد مورد استفاده قرار می‌ ساخت انیمیشن سه بعدی گیرند. برخی افراد این را نادرست می‌دانند، اما it از (2) است، و کاملاً رایج است، به خصوص در زبان انگلیسی غیر رسمی.نکته اگر بتوانیم از یک اسم جمع استفاده کنیم مشکل ناپدید می‌شود. این دو جمله را با هم مقایسه کنید.از دانش آموزان انتظار می‌رود که محل اقامت خود را مرتب کند.از دانش آموزان انتظار می‌رود که محل اقامت خود را مرتب کنند.ب - - ب - - - - - - - - - ساخت انیمیشن سه بعدی - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -او با یک دوربین ویدئویی ارائه خواهد شد.یک سو استفاده ویژه از شما، یکی، ما و آن‌ها1 - تو - - - - - -این مکالمه واقعی شامل دو نمونه از ضمیر شما به معنای "مرد ساخت انیمیشن سه بعدی م به طور کلی" است.DRESSI ساخت انیمیشن سه بعدی NG برای DINNERمری: خوب، زن‌ها این روزها چه لباسی می‌پوشند برای صرف شام در هتلی در تعطیلات؟سل یا: فکر می‌کنم این روزها می‌توانی هر چیزی را بپوشی.فلیکس: دامن بلند و بالا، این همان چیزی است که همسرم همیشه می‌پوشد.منظورت از تاپ چیه؟فیل کس گفت: خوب، بستگی دارد که چقدر گرم است، یا یک بلوز نازک یا بلوز بالای یک بلوز داری.(از م. ساخت انیمیشن سه بعدی ساخت انیمیشن سه بعدی ساخت انیمیشن سه بعدی شنیدی چی گفت؟)این دو معنی را با شما مقایسه کنید.منظورت چیه؟ (شما = فلیکس، کسی که با او صحبت می‌کند)شما می‌توانید این روزها هر چیزی را بپوشید. (شما = زنان به طور کلی)2 یک و شماما همچنین می‌توانیم از یک به عنوان "هر فرد، مردم به طور کلی" از جمله سخنگو استفاده کنیم. یکی از آن‌ها pronoun شخص ثالث است.یک / شما نم ساخت انیمیشن سه بعدی ی‌توانید مشکل را نادیده بگیرید.فرد جواب نمی‌دهد: شما دوست ندارید شکایت کنید. ساخت انیمیشن سه بعدی 

 

صفحه 23این استفاده از شما نسبتاً غیر رسمی است. یکی بیشتر رسمی است. این واژه کم‌تر از the معادل در برخی زبان‌های دیگر رایج است، و نمی‌تواند به گروه‌هایی اشاره کند که شامل سخنگو نمی‌شوند.هیچ‌کس نمی‌تواند این ساختمان را خراب کند. 4یادداشتدر بریتانیا، یکی از آن‌ها مخصوص سخنرانی طبقه بالا است، به خصوص یکی از آن‌ها به جای من.امیدوارم که همه چیز بهبود یابد.یکی می‌تواند موضوع باشد.بستنی پر از کالری است. هوا گرم‌تر و سردتر می‌شود.این ماده همچنین دارای یک فرم مالکیت گرا و یک ساختار reflexive و emphatic است.آدم باید مواظب سلامتی one"s باشد. آدم باید مواظب خودش باشد.نکته برای استفاده آمریکایی، * 304 (6).ما …همچنین ما می‌توانیم به طور کلی به "مردم"، "همه ما"، به خصوص زمانی که در مورد دانش و رفتار مشترک صحبت می‌کنیم، صحبت کنیم.ما می‌دانیم که انرژی هسته‌ای خطرات آن را دارد.ما از زبان برای ارتباط دادن استفاده می‌کنیم.آن‌هاما می‌توانیم از آن‌ها به منظور "افراد دیگر" و به خصوص مراجع مربوطه استفاده کنیم.اونا میخوان این ساختمون را خراب کنن.آن‌ها باید این تلفن‌ها را ممنوع کنند.آن‌ها همیشه فیلم‌های قدیمی را در تعطیلات آخر هفته در تلویزیون نشان می‌دهند.همچنین می‌توانیم از آن‌ها برای صحبت در مورد باورهای عمومی استفاده کنیم.آن‌ها می‌گویند، مردم می‌گویند که شما می‌توانید به خوبی در بازار خرید کنید.آن‌ها می‌گویند / متخصصان می‌گویند زمین در حال گرم‌تر شدن است.در حالی که ضمیر هر یک از آن‌ها pronouns یا emphatic است.فرمما reflexive یا emphatic را با خود یا خود selves تشکیل می‌دهیم.

 

مفرد

Plural

شخص اول

خودم …

خودمان

شخص دوم

خودت …

خودتون رو آماده کنید

شخص سوم

خود / خودخود * 185 (2 b)

خودشان …

 

صفحه 239186 ReflexiveReflexive ضمیرما از یک pronoun ساخت انیمیشن سه بعدی به عنوان موضوع یا مکمل استفاده می‌کنیم وقتی که به یک چیز به عنوان موضوع اشاره می‌کند.به خودم صدمه زدم و به خودم صدمه زدم.ون گوگ خیلی وقت‌ها خودش را نقاشی می‌کرد.ما ناگهان خود را در میان جمعیت دشمن یافتیم.کارگردانان company"s به خود یک افزایش حقوق بزرگ داده‌اند. ماریون به خود نگاه نکرد.ما از من، او و غیره فقط اگر به معنی چیزی متفاوت از سوژه باشد، استفاده می‌کنیم.ون گوگ خود را نقاشی کرد. (عکس از ون گوگ)ون گوگ او را نقاشی کرد. (عکس شخص دیگری)نکته: ما همچنین می‌توانیم از یک pronoun در یک عبارت فرعی استفاده کنیم.دیدیم که زن سقوط کرد و به خودش صدمه زد.از خود دادن یک افزایش حقوق، چندان دیپلماتیک نبود.ب من گاهی اوقات برای من جایگزین است.باید با پیتر یا خودم تماس بگیریبعد از یک حرف‌اضافه ما گا ساخت انیمیشن سه بعدی هی از من، شما و گاهی خودم، خود و غیره استفاده می‌کنیم. ما از من، شما و غیره بعد از یک حرف‌اضافه ساخت انیمیشن سه بعدی می‌مانند زم ساخت انیمیشن سه بعدی انی که واضح است که the باید به موضوع ارجاع دهد.رانندگی را با من انجام ندادی.مادرم از همه خونواده ش خوشش ساخت انیمیشن سه بعدی میادگاهی اوقات از یک reflexive برای مشخص کردن معنی استفاده می‌کنیم.من این شکلات‌ها را برای خودم خریدم. (نه برای کس دیگری)وینسنت نظر بسیار بالایی از خود دارد. (نه از شخص دیگری)ما همچنین از خودم و غیره ب ساخت انیمیشن سه بعدی ه جای من و بعد از فعل prepositional استفاده می‌کنیم، به طور مثال به آن اعتقاد داشته باشیم.اگر می‌خواهید در زندگی موفق بشوید، باید به خودتان ایمان داشته باشید. ما به اندازه کافی بزرگ هستیم که مراقب خودما ساخت انیمیشن سه بعدی ن باشیم.نکته: به وسیله yourse / f به تنهایی به معنای "تنهایی" است. 174 (6 c)استفاده idiomatic از یک فعل و reflexive (pronoun) وجود دارد.امیدوارم از خودتان لذت ببرید. (= زمان خوبی داشته باشید)بچه‌ها خودشان رفتار می‌کردند؟ (= خوب رفتار کنید) آیا می‌توانیم فقط به خودمان کمک کنیم؟ (به عنوان مثال غذا بخورید)برخی از افعال taking در زبان‌های دیگر به زبان انگلیسی این کار را نمی‌کنند.ما باید زود از خواب بیدار شویم. بنشینید؟احساس درماندگی می‌کنی.. اون نمیتونه به یاد بیاره که چه اتفاقی افتادهاین افعال afford، رویکرد، شکایت، احساس + صفت، برخاستن (بالا رفتن)، استراحت، استراحت، استراحت، استراحت، نشستن، بیدار شدن، بیدار شدن، تعجب، نگرانی.این افعال معمولاً (pronoun) عبارت است از: شستشو، حمام، اصلاح، (سازمان ملل) و تغییر (لباس شما).تام لباس پوشید و به سوی میز صبحانه رفت.نکته: زمانی که عمل دشوار است ما می‌توانیم از یک pronoun (pronoun) استفاده کنیم.پیرمرد قادر به پوشیدن لباس نبود.پشتم بسیار دردناک بود، اما موفق شدم لباس‌هایم را بپوشم.


صفحه 240ب خشک شدن در این زمینه، انعکاسی است.تام خودش را روی یک حوله حمام زرد بزرگ خشک کرد. ج) اغلب از شست، تمیز کردن، تراشیده شدن (un) و تغییر لباس استفاده می‌کنیم.تام لباس پوشید و به سوی میز صبحانه رفت.برای داشتن حمام / حمام / اصلاح، * 87.3 emphatic pronounsما از یک pronoun موکد برای تاکید بر یک عبارت اسمی استفاده می‌کنیم. خود شخصی استرس زده می‌شود.والت دیزنی صدای میکی ماوس بود(= والت دیزنی، نه یک نفر دیگر)خود شهر بسیار معمولی است، اما در حو ساخت انیمیشن سه بعدی ه زیبای شهر برپا شده‌است. (= شهر، نه محیط اطرافش)The همچنین می‌تواند به معنی "بدون کمک" باشد. در این معنا، معمولاً در موقعیت نهایی قرار می‌گیرد.ما خودمون گاراژ رو ساختیمهمه این سیم‌کشی برق رو خودت انجام دادی؟یادداشتمن گاهی به این معنی هستم که به من مربوط است، تا آنجا ک ساخت انیمیشن سه بعدی ه به من مربوط می‌شود.من با آن موافق نیستم.4 به هم دیگر / یکی دیگرگاهی اوقات "ضمیر متقابل" نامیده می‌شوند. آن‌ها به یک اقدام در یک جهت و نیز در جهت مخالف اشاره می‌کنند.دانش آموزان با تکالیف خود به یکدیگ ساخت انیمیشن سه بعدی ر و یکدیگر کمک می‌کنند.دو راننده یکدیگر را مقصر این حادثه دانستند.انگلستان و پرتغال هیچ وقت با هم در جنگ نبوده اند.یک شکل مالکیت گرا وجود دارد.تریسی و سارا یک اندازه هستند. آن‌ها اغلب ساخت انیمیشن سه بعدی هر ot ساخت انیمیشن سه بعدی her"s و یک لباس another"s می‌پوشند.این pronoun را با هم مقایسه کنید. اونها خودشون را اذیت میکنن. اونا به هم صدمه زدن.همچنین یه الگو هم هست … اون یکیهر راننده دیگری را مقصر می‌دانست. هر دختر لباس ot ساخت انیمیشن سه بعدی her"s می‌پوشد.یادداشتاون یکی رو با هم مقایسه کن. که معنیش اینه که فقط یه حرکت در یک جهت باشهیک شرکت هواپیمایی زمانی دو روانشناس را استخدام کرد تا مسافران را تحت نظر داشته باشد و هر کسی را دستگیر کند ساخت انیمیشن سه بعدی ساخت انیمیشن سه بعدی که رفتار عصبی آن‌ها نشان می‌دهد آن‌ها ممکن است یک jacker باشند. در اولین پرواز، یکی از روانپزشکان یکی دیگر را دستگیر